Zaterdag 16 juni

17 juni 2018 - Vancouver, Canada

Omgeld pinnen bij buurhotel en gaan lopen, uiteindelijk skytram =Zaterdag 16 minuten Schiphol
Super geregeld va Ibis Badhoevedorp naar Schiphol met shuttlebus, ruim op tijd, inchecken en daarna douane ook een eitje, daarna shoppen , selfiestick, haha, en een super koptelefoon voor Biem en zacht nekkussentje, heerlijk koffie en op tijd de lucht in.
Super goede reis gehad, lunch, films, snackje, wijntje, mooi uitzicht op ijsland, groenland ( veel ijsschotsen prachtig) en de Rockies en na 9 uur in Vancouver geland, beetje brakkig het is dan 13.35 voor ons 22.35 , 9 uur tijdverschil, 9 uur vroeger in canada, voelt door al dat licht goed.
Toch zeker 1 uur immmigration maar dan met koffers naar shuttlebus Hotel duurt ff maar dan gaan we.
Opvallend zoveel Aziaten, zowel toerist maar ook vooral inwoners van Vancouver.

Aangekomen in hotel, ff naar de kamer, dan naar buiten anders redden we het niet.

Skytram=metro naar Waterfront, terras wijntje, eten en uitzicht baai, erg mooi.

Om 9 uur liggen we doodmoe in bed, morgen om 10 uur camper ophalen.

Natuurlijk midden in de nacht klaarwakker, maar goed dat hoort erbij, hele nacht keihard de airco aan,

Om 6 uur toch echt wakker, vannacht nog piepjes en belletjes van Biems telefoon, tja in NL is het gewoon overdadig.